BIDBUX
BIDBUX
کسب درآمد اینترنتی
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:پیامک طنز, پیامک جوک جدید, پیامک خنده دار, اس ام اس خنده دار جدید, توسط ادمین |

دختر: تو خجالت نمی‌کشی افتادی دنبال من؟
پسر: یعنی برگردم؟
دختر: نه، فقط پرسیدم!
*
*
*
همه چی آرومه من چه قد پولدارمـــــ
یه پرایدو دارم به خــــــودم میــــــــــــــــــــبالم
پســــــــــــــته میخورم من روزی ده بیست کیـــــــــلو
میارم گوشیم و راحـــــــــــــــــــــــــــــت از جیــــــــــــب بیرون
*
*
*
آقا من شکایت دارم!
چرا این گوشی های جدید ((((((((((هوشمند)))))))))) جی ال ایکس از جیب راحت در نمیان؟!یعنی من گول خوردم؟!آیا؟!
*
*
*
برای محو شدن در افق ما بخار شوی کن وود را پیشنهاد میکنیم..امتحان کردم که میگما!!
*
*
*
هر وقت بابا يا مامانم ميان بالاي سر من فقط يه چيز ميبينن........
.
.
.
من با جديت تمام تو دسكتاپ هستم و دارم رفرش ميكنم!!!
*
*
*
قــبــول داریـــد خــوابــیــدن روی کــانــاپــه ی جــلــوی تــلــویـــزیــون از خـــوابــیــدن روی بــهــتــریــن تــخـــت خــواب دنــیــا هــم بــیــشــتــر حــال مــیــده؟؟درسـتـه جــاش کــمــه ولــی لــذتــش زیــاده کـصـاااافــت
*
*
*
تا روغن موتور کاسترول واسم نخری روشن نمیشم
.
.
.
.
دردسر جدید من و پرایدم. . :
*
*
*
(\/)

اگه گفتین این چیه ؟
.
.
.
.
نمیخوام کلاس بزارما ولی پوسته پسته دیشبه که خوردیم !:)))
*
*
*
یکی از فانتزیای این روزام اینه که :
طبق معمول که تو راه قهوه خونه هستم
تو خیابون یه دخدر جلوم راه بره
بعد یهو یه بمب , بمب میگما !!!
بندازن جلو پای دخدره
بعد منم تیریپ فداکاری بردارم زود بپرم و دختره رو
پرت کنم اونور ... ینی نجاتش بدم ...
بعد دخدره پاشه قربون صدقم بره
بگه : آقا شما چقد شجاعید !!!!
هیچی دیگه منم برم قهوه خونه و تو دود قلیونم محو بشم !!!
بیام پیش بچه ها توافق !!
*
*
*
تاریخ مرگ من؛ روزیه ک بابام بتونه کامپیوترمو رمز گشایی کنه

دیگه چک کردن ایمیلم جای خود داره
*
*
*
از الان حالم از اون حس انكار براي نگرفتن عيدي بهم ميخوره!هي همش بايد بگيم نه....من ديگه بزرگ شدم:)))
*
*
*
یه دوست دختر مهربون هم نداریم وقتی که اعصابمون خورده ..درکمون کنه ..کنارمون باشه و خودشو جوجو کنه که ما بخندیم و آروم بشیم ...
ما هم یکی محکم با سَگک کمربندمون بخوابونیم زیر گوشش که دیگه از این لوس بازیا در نیاره وقتی عادم اعصابش خورده ..والا این مسخره بازیا چیه
*
*
*
داشتم ماهی میخوردم که یهو استخون ماهی گیر کرد توی گلوم
هر کاری کردم در نیومد ،مجبور شدم زنگ بزنم به خدمات شرکت glx :|
*
*
*
تعمیرات پسته اخمو(گریان،دهن بسته،سر بسته....)در شب عید پذیرفته میشود حتی در ایام تعطیل
*
*
*
علت تنهایی من:
1. دخترای زشت رو دوست ندارم!
2. دخترای خوشگلم منو دوس ندارن!
*
*
*
دختره نه درس خونده ، نه خوشگله ، نه آشپزی بلده . خلاصه بگم صفر صفر ، ازش میپرسی ازدواج کردی؟ با اعتماد به نفس میگه هنوز دم به تله ندادم!!
لامصب تو خودت تله ای!!!!!!
*
*
*
دنیای عجیبیه واقعا
تو دهه 60 ملت دوس داشتن ی پیکان داشته باشن
تو دهه 70ملت دوس داشتن پراید داشته باشن
تو دهه 80ملت دوس داشتن ی ماشین لوکس (پژو، پارس ،زانتیا ،مزدا3 ،پرادو، لکسوس ،لامبورگینی، پورشه)داشته باشن
تو دهه 90 ملت دوس دارن پراید داشته باشن
*
*
*
پشت سرمون زياد حرف ميزنن. . .!!!اشكال نداره!!!
سگي كه مارو نميشناسه زياد واق واق ميكنه!!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: